środa, 1 lutego 2017

PRZEJŚCIE PRZEZ ROZBIÓR?

Ezoterycznie i nie tylko
Tak naprawdę we wszystkich rozkładach na pracę przebija się wątek jakiegoś powrotu do przeszłości. Czy jest opcja powrotu do pewnej firmy. Obszerniej pisałam o tej firmie w poście:
 TELEFON TO KARTA BITA

1. ŚMIERĆ 2. walet kielichów 3. PUSTELNIK 4. GŁUPIEC 5. Rycerz kielichów RYBA 6. IX pałek 7. II denarów 8. II pałek 9. III kielichów 10. X kielichów 11. VI pałek 12. MAG 13. WISIELEC

ŚMIERĆ jakby nie pozwala mieć żadnych wątpliwości, że takiej opcji NIE MA. Zabawne, bo swego czasu karty wskazywały, że jednak TAK. O tym zresztą w poście, do którego zamieściłam link powyżej.

Co więc się zmieniło?  PUSTELNIK jakby mi nie doradza iść w tym kierunku, nakazuje się wycofać po prostu. W każdym razie nie powinnam wykonywać żadnych ruchów, ani się nie napraszać, ani się nie narzucać. Koniec i kropka.
Kartę ŚMIERĆ można uznać za kartę transformacji.... ale jakby nie było jest kartą straty czegoś.... co w tym wypadku jest stratą okazji może?
Sama już nie wiem..... Swego czasu, kiedy kładłam karty na pytanie IZOLDY czy dostanie 13-tą pensję, również wyszła mi jako pierwsza karta ŚMIERĆ. Posta na ten temat nie zamieszczałam na blogu. IZOLDA pieniądze dostała więc, ŚMIERĆ uważam, nijak nie przesądza o niczym. No, może chciała powiedzieć, że temat już nie istnieje, bo pieniądze zostały już przelane? W każdym razie ŚMIERĆ na pozycji 1-szej jest kartą trudną do zinterpretowania. Na wyniku, bez wątpienia temat zamyka. To jest poza dyskusją. 
Pozostałe karty są już bardzo pozytywne,  a IX pałek mówi o pewności i odnalezieniu swojego miejsca na ziemi.
Osiągniesz stan pewności i zdecydowania. Przestaniesz się wahać; z różnych możliwości do wyboru pozostanie tylko jedna, i to będzie ta właściwa dla ciebie możliwość. Spokój zajmie miejsce wątpliwości. Znajdziesz to, czego szukasz.
II denarów wskazuje, że COŚ zadzieje się zupełnie nagle i też wskazuje na to,  że właściwie jest nam obojgu czyli owej firmie i mnie, po drodze.
II pałek wskazuje, że z nimi byłoby mi naprawdę dobrze. Jakbym znalazła się we właściwym dla mnie świecie. I poza tym, że bym się spełniała zawodowo, to czułabym się dobrze psychicznie.  Byłabym otwarta na wszystko dookoła i bardzo pozytywna dla wszystkich. Zresztą, to wynikałoby z mojego dobrego samopoczucia. 
VI pałek niestety na SUKCES nie wskazuje, więc, opcja może rzeczywiście skończyła się na ŚMIERCI po prostu. MAG górujący, to praca, działanie, a WISIELEC wskazuje na oderwanie od rzeczywistości. Czytać można go różnie.... i również jako koniec pracy. Tyle, że może wskazywać na oderwanie się od życia i skupieniu na pracy jedynie. I jakby wszystko dookoła przestało się liczyć... 
Cóż, wiem, że nic nie wiem...
Stanę jednak na stanowisku, że niekoniecznie cokolwiek się wydarzy... bo ŚMIERĆ, jakby nie było jest stratą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...