sobota, 24 marca 2018

KABAŁA PERSKA i karty MOJEJ ANGLII dla mnie.

Moja relacja z MOJĄ ANGLIĄ wróciła do normy. Odpoczęłam od niej trochę, wyluzowałam, nabrałam dystansu i też trochę ukróciłam wieszanie się na mnie z każdym, nawet drobnym, jej problemem. Już nie stawiam kart na drobiazgi, które tak naprawdę pomocy kart, nie potrzebują. Kilka dni temu jednak skorzystałam z jej kart, co oczywiście, poskutkowało czynnością wzajemną. I dobrze, tak TO może być. W miarę normalnie, bez przesady i bez wiszenia na tarocie.
Zainspirowana jej wizją mojej przyszłości, postawiłam sobie KABAŁĘ PERSKĄ. Z czystej ciekawości, czy rzeczywiście chociaż małe co nieco z tego co wieszczą jej karty, pojawi się również w moich. To o czym powiedziała mi KABAŁA, opiszę bardzo króciutko, syntetycznie i bardzo skrótowo. Ot po prostu, syntetyczny skrót tego, co w kartach wyczytam. Miałam nie wstawiać symboli kart, ale musiałam, bo opisując karty, muszę mieć obrazki przed sobą. Także, znowu długi post, niestety.
Z przełożenia
10  W  K         
Co ważne i co jest najistotniejsze w całej KABALE: z drogi, z daleka pojawia się znajmy mężczyzna.
 AS
 10
 9
 K
 W 
 AS
 10
 D
 10
 AS
 K
 D
 AS 
 9
 9
 W
 D
 9 
K
 W
 K 
W♥↓ 
      JA
 10 

Wygląda na to, że praca, to niestety - niekoniecznie. Usadowiła się obok niej karta, która najnormalniej w świecie pracę niweluje. Nie wygląda to ciekawie. W każdym razie jest to dla mnie, ogromnym zaskoczeniem.
Przy mnie natomiast jest jakiś wyjazd, ale niekoniecznie daleko. To może być wyjazd do pobliskiej miejscowości, ale na pewno NIC nie wskazuje na wyjazd zagranicę. Ja się tu nastawiam na konkretny wyjazd, a tu masz - na nic takiego się nie zapowiada.
Faktem jest, że jakiś awansik mi się rysuje i widać również jakąś protekcję i pomoc. Może w znalezieniu sensownej pracy?
Jak najbardziej zapowiada się jakiś związek, ale jakby z mężczyzną schorowanym. Nie powiem: opiekuńczy, ale jest przy nim choroba i to całkiem poważna. K najczęściej wskazuje na ojca, bo właśnie ojcowie z reguły są opiekuńczy, ale ja już niestety, ojca nie mam. Pojawiający się przy owym królu W♥ wskazuje na stały i długofalowy związek. Niekoniecznie musi pokazać się jakakolwiek miłosna karta. To po prawdzie, znaczenia nie ma. Jak stały związek, to najczęściej z miłości, zresztą na silne uczucia W, wskazuje. Karty miłosne, takie jak 109 mówią jak najbardziej o miłości, o sympatii, ale nie określają, że z tych uczuć COŚ sensownego i rokującego się wykluje. Bardzo często mówią o romansach. Od stałości i sensowności jest usadowiony obok karty figurowej, właśnie W.
Zapowiada się na wielką radość z większych pieniędzy i to w miarę szybko.  Co w KABALE PERSKIEJ oznacza szybko? W zasadzie KABAŁA PERSKA dotyczy w miarę szybkiego czasu: miesiąca, 2-óch najdalej.
Pokazuje się również zasobny dom, pełen szczęścia. NIC, tylko się cieszyć.😊
Znane problemy, wkrótce się zakończą. Możliwe, że za sprawą owego opiekuńczego pana. Pokazują się również inni panowie, zasmuceni, we łzach. Z jakiego powodu, tego niestety, w kartach nie widzę. 
Na pewno, czeka mnie wiadomość w sprawach zawodowych. Nawet, może odbyć się spotkanie, coś w rodzaju rozmowy kwalifikacyjnej. 
Przy córce, pozytywne sprawy, dobrze rokujące interesy. Tymi interesami mogą być zdane pomyślnie egzaminy, na przykład itp.
Syn z drogi, w towarzystwie kobiety, znajomej, koleżanki. Najpewniej tak, a właściwie to bardziej niż na pewno.

 CO DLA MNIE
K  JA 9 10♠  9
Oczywiście, opiekuńczy facet nie zawiódł. Jak najbardziej, pojawił się tuż obok mnie, na pozycji naprawdę bardzo istotnej i kluczowej dla całego rozkładu. Jeśli idzie o pracę, to jak najbardziej: jedna mi ucieka sprzed nosa, ale w to miejsce pojawia się druga i to całkiem przyzwoita... Czyli, nie jest źle.

CO MNIE CZEKA
D 10 D K
Kobieta, znajoma, córka. Wygląda na osóbkę zasobną. W każdym razie są przy niej pieniądze. Generalnie zapowiada się spotkanie towarzyskie, w większym gronie. Nie wykluczam, że w dużym stopniu owo spotkanie związane jest / będzie ze sprawami finansowymi. Nie widzę żadnych strat, ani uciekania pieniędzy. Dzięki Bogu, odetchnęłam z ulgą.

DLA DOMU
AS K W AS
Po pokonaniu problemów przez K, który ma synka, jakiś interes dojdzie do skutku, chociaż trochę problemowo będzie. Ten układ kart może również wskazywać na... prezent dla synka, ale dany dopiero po pokonaniu problemów.

O CZYM NIE WIEM
AS W♠  W D
Problem w domu, najpewniej strata, może jakiś złodziej coś ukradnie? Pachnie zgubą. Chyba, że chodzi o jakąś pijacką imprezkę.

CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAM
K 9AS 9
Informacji od mężczyzny, który jest całkiem zasobnym człowiekiem. Wygląda też, że dojdzie do ważnego spotkania. Może rozmowa będzie dotyczyła finansów?

TAK SIĘ STANIE
10 W 10
Znana podróż, w znane miejsce, bardzo korzystna wyprawa, wielka radość z tego powodu.

DOPOWIADAJĄCA

dla mnie
♣ 10 W 10♦ 
Mężczyzna z wielką miłością, stały związek, oparty na wielkiej sympatii, stałe dochody (źródła nie widzę). Stawiam na to, że mężczyzna będzie zasobny. I tutaj ponownie pojawił się opiekuńczy mężczyzna -♣  . Tu w rozkładzie, poza miłością, karty pokazują, że związek będzie długofalowy.

dla domu
9  9 K♦  W♦ 
Zadowolenie ze stanu posiadania, z pieniędzy, mężczyzna w domu i dobra przyszłość, dobre perspektywy.

o czym nie wiem
W AS♦ AS D
Fałszywe, kłamliwe wiadomości do domu. Generalnie w domu całkiem przyzwoicie, poza tym fałszem czy złodziejstwem. Do domu również wredna kobieta, nie wykluczam, że fałszywa.

czego się nie spodziewam
D 9 10AS
Córka, przy niej daleka podróż, po pokonaniu trudności. Całkiem możliwe, że to jest właśnie moja podróż, właśnie do córki, która jest... daleko  i to do niej wybieram się do pracy.


tak będzie
JA  K♠ AS♠ K
Urzędowe interesy z K

tak się stanie
9 W D 10
Znane problemy, smutki, przy znajomej, koleżance, córce. Stawiam na znajomą.

♥   ♣ ♦  ♠ ♥   ♣ ♦  ♠ ♥   ♣ ♦  ♠ ♥   ♣ ♦  ♠ ♥   ♣ ♦  ♠ ♥   ♣ 

Dla porównania karty MOJEJ ANGLII dla mnie:

Do mnie kobieta samotna z miłością, z wielką sympatią, ona mnie bardzo lubi. Przede mną zakupy. Będę z nich zadowolona.
Ostatni facet, którego darzyłam uczuciem, zwraca się do dziecka? Najpewniej chodzi o moje dziecko. Coś będzie w sprawie pracy. Straciłam przez głupotę i plotki. 
Wiadomości o pieniądzach, mogę się trochę wkurzyć. Ten list przyjdzie dość szybko.
Przede mną sprawy urzędowe, załatwię je pomyślnie, trochę trudności, a po załatwieniu tych spraw, czeka mnie droga. Wszystko się poukłada.

Jestem przy radości, dowiem się czegoś i będę się bardzo cieszyć. Będę zadowolona. Wielka radość.
Mam ochronę Bożę, mam ANIOŁA, który się mną opiekuję. Jest podróż, zmiana domu.
Wszystkie zmartwienia są za mną. CO złe jest już za mną.
Przede mną same radości. Pokazuje się związek. Facet z wielką miłością. Nie wiem nic, nie spodziewam się tego. 
Na ten moment się martwię, skupiona jestem na troskach.
Podeptałam niespełnioną miłość, tego złodzieja owej miłości.
Dla mnie - praca, mój dom będzie przy pracy, a przy pracy poznam faceta. Będzie szczęście, spełnienie. Facet przez pracę.
Nie spodziewam się dużych pieniędzy, a będą. 
Facet będzie mi się podobał, będzie za mną biegał, ja mam się otworzyć na niego.

CO BYĆ MUSI - musi być miłość, erotyka, zakochanie i pieniądze.
NIE WIEM - że przy dziecku jest choroba, niepowodzenia.
Nie spodziewam się zmiany domu, wyjazdu, zakupów.
Z PODRÓŻY mam drogę, do kobiety, 
DLA MNIE - podróż
DLA DOMU - przy pracy facet, w dalekiej podróży, wiadomość, wielka miłość, wielka radość.
NA SERCU - dzieci, 2-óch panów.
Odchodzi choroba i urzędnik

PODPIS

1 komentarz:

  1. I skoro już sobie zrobiłam małą przerwę w ogrodowej pracy, to skrobnę małe co nieco, a'propos KABAŁY PERSKIEJ i wróżb MOJEJ ANGLII dla mnie.
    Nie wiele się sprawdziło póki co, ale pewne rzeczy jak najbardziej tak:

    AS♥↓ W♠ W♥↓ D♠
    Problem w domu, najpewniej strata, może jakiś złodziej coś ukradnie? Pachnie zgubą. Chyba, że chodzi o jakąś pijacką imprezkę.

    Oczywiście, złe karty nie zawiodły. W sam środek WIELKANOCY wyszedł problem z szambem, a właściwie z zatkaną rurą do szamba. Walecik pikowy w całej rozciagłości ów problem zasygnalizował. Skończyło się dobrze.
    Na spełnienie innych wciąż czekam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...