poniedziałek, 13 sierpnia 2018

MOJA ANGLIA dla mnie - czyli trochę egoistycznie

I tak drzewiej bywało, raz na jakiś czas wstawiam wróżbę jaką dla mnie popełniła MOJA ANGLIA. Z zasady jej karty są bardzo pozytywne, a w realu przydarza się wiele nieciekawych rzeczy... ale cóż, postawiła karty więc, niech sobie ku przypomnienia w perspektywie, fruwają na blogu. 
W zasadzie są tu proroctwa z dwóch wróżb, każda w innym odstępie czasu. Kiedy postawiła mi pierwszą wróżbę, nie do końca pamiętam, ale najpewniej 2 tygodnie wcześniej. Tak mniemam.


Co się u mnie zadzieje do końca roku?
Pojawiają się duże pieniądze. Wyraźnie widać przychód dużych pieniędzy z niewiadomego źródła.
Poczynię jakieś wydatki i inwestycje.
Pojawia się również jakiś CESARZ.
Będę miała dużo pracy. Może chodzić może o prace przydomowe.
Będę borykała się samotnie z wieloma problemami.
Wiele się dowiem o wielu rzeczach. pewne sprawy są przede mną zatajone.
Nie będę zadowolona przez mężczyznę. Zrani mnie.
Czeka mnie praca. Do połowy września pojawi się oferta pracy.
Na pewno, coś będę chciała robić na własną rękę. Coś ze względu na pieniądze. Jakiś szalony pomysł wpadnie mi do głowy i zacznę go realizować.
Widać chorobę, coś wylezie, jakieś powikłania, ale NIC strasznego, wyleczę się.
Przy mnie widać 2-óch facetów. Będą o mnie zabiegać.
Nie pojadę zagranicę. Nie bedę chciała. Oferta będzie, ale nie będę chciała jechać. Zrezygnuję.
Pojawi się mężczyzna. Stateczny facet, wolny (wdowiec, rozwodnik, bez zobowiązań) Polubię go, wszystko będzie na DIABLE. Z tego może wykluć się związek. Zacznie się dziwnie. Jakieś chore, skomplikowane, niejasne, on będzie o mnie walczył. Będę wiedziała, że on mnie chce, ale nie będę dopuszczała myśli, że to jest szczere. Gość około 50 lat. Zawalczy o mnie.
Gdzie miałabym go poznać. Gdzieś pójdę, gdzieś będę. Jakieś spotkanie towarzyskie, Będę błyszczeć. On się zadurzy. 



z dnia 7.08.2018
Urzędowy facet, pieniądze i wiadomości w miarę szybko, dobre, pozytywne wieści i radość przez starszego faceta, ale to wszystko w cudzym domu.
Dla mnie mężczyzna z miłością, którego poznam w cudzym domu. Z tego może się wykluć stały związek, a przeszłość pójdzie w niepamięć.



Do mnie facet facet urzędowy, ale fałszywy. Uważać na niego, być ostrożną.
Zeszły się:
4 króle - spełnienie marzeń
3 asy - spełnienie, zadowolenie, radość.
3 damy - plotki odetnę się od nich, ale będę świadoma tych plotek. Oleję wszystko i temat mieszkania również.
Myślę o sprawach urzędowych,
Podeptałam prezent, który miałam dać. Odetnę się od niektórych relacji.


Czeka mnie dobra wiadomość urzędowa.

Odbędę jakąś rozmowę o pieniądzach. 



Przekryło mnie przykre przeżycie, które było dla mnie jak śmierć.

O mnie martwi się młoda dziewczyna, najpewniej córka. 


Czeka mnie zmiana życia, zacznę myśleć o sobie. 

W nowej drodze będzie / pojawi się mój facet. On będzie ze mną do końca życia.


Ten mężczyzna to będzie ciemny blondyn, bardzo mnie kocha / pokocha. To może być ten facet z którym będę.




O czym nie wiem - dwóch panów z prezentem
Co musi być - mężczyzna, stały związek, mąż, miłość, wesele. To wygląda na ślub w rodzinie.
Nie spodziewam się - wiadomości, które mnie zmartwią, one są z drogi, a ja się odwrócę od nich.
Z drogi - pieniądze, koniec zmartwień, duże pieniądze
Do domu - córka z miłością, przy niej trochę choroba, 

Na sercu - plotki, straszny ból , oszustwo i fałsz.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...