sobota, 13 czerwca 2020

CZERWIEC 2020

1. VI pałek 2. II pałek 3. Król mieczy WODNIK 4. walet denarów 5. WISIELEC 6. IX denarów 7. IV denarów 8. V mieczy 9. walet pałek 10. RYDWAN 11. Rycerz denarów PANNA 12. SPRAWIEDLIWOŚĆ 13. KSIĘŻYC

Jest bez mała połowa czerwca, a ja dopiero udostępniam opis energii tegoż miesiąca. Pogoda sprzyja pracom ogrodowym i "ulepszaniem" wyglądu mojego ogródka. Na tym szczególnie się skupiam. Po pracy, niestety, nie mam już na nic siły, ani ochoty. 
Nie będzie to dla mnie za bardzo ciekawy miesiąc. Tak po prawdzie trochę dwuznaczny w swojej wymowie. 
Z jednej strony: pojawiają się niespodziewane pieniądze, z drugiej ucieszę się z nich trochę księżycowo i na V mieczy. Nie brzmi ciekawie. Pewnie od razu je wydam i w ogóle się nimi nie nacieszę.
Cóż, bywa i tak. Szczególnie gdy nie śpi się na pieniądzach.
Generalnie będę radosna i zadowolona wielce. W nastroju zabawowym będę, bo dokładnie taką energią emanuje VI pałek. Też mi zabawa - na ogrodzie. Chociaż przyznaję, że zdarza mi się nacieszyć oko wynikami swoich działań. 

II pałek wskazuje na to, że niekoniecznie pozytywnie będą się układały moje relacje z innymi ludźmi. 
Być może będę liczyła na czyjąś pomoc, na czyjeś wsparcie i nie doczekam się, niestety.
Może też być tak, że ktoś wzbudzi we mnie silne emocje, ale nie będzie ich odwzajemniał. Jakież to życiowe, jakież to normalne.

Jak mam działać? Chłodno, wyrachowanie, kierując się żelazną logiką i patrzeniem perspektywicznym.

Tak naprawdę, to nie będę miała na kogo liczyć za bardzo. Wsparcia nie otrzymam, podpowiedzi żadnej. Ot po prostu, ktoś będzie się jedynie przyglądał moim działaniom i je oceniał, a, może nawet krytykował ostro?

IX denarów wskazuje na wychodzące na jaw tajemnice, na skarby wydobywane z ukrycia. Karta ta często wskazuje na niespodziewane pieniądze, jak chociażby - wygrane w lotto!💲 

Bardzo chętnie przytuliłabym jakieś niespodziewanie spadłe z nieba pieniądze. Nie wzgardziłabym nimi, pewnie jak każdy normalny, biały człowiek.

IV denarów na pozycji 7-ej, jako karta, która bardzo dobrze wróży w interesach, zwiastuje bogactwo, bezpieczeństwo materialne, satysfakcje z posiadania dóbr materialnych... zapowiada, że te pojawią się nagle, niespodziewanie i bardzo mnie zaskoczy. I na dokładkę będą się mnożyć ostro i równo. 

V mieczy wskazuje na lekkie wyalienowanie się ze świata, takie lekkie odizolowanie się i zajęcie się jakimiś wyimaginowanymi historiami czy teoriami spiskowymi chociażby.

Walet pałek mówi o spojrzeniu z lekka dziecinnym na wszystkie sprawy. Dziecko ma trochę życzeniowe podejście do życia, jakżeby inaczej? 
Być może jednak może chodzić o kontakty z wnusiem? 

RYDWAN może wskazywać na podróż, na zmianę wielkiej wagi, ale dotyczyć ona będzie bardziej osób mi bliskich, niż moją osobistą.

Rycerz denarów czy też osoba ze znaku PANNY wiele w moim życiu nie zadziała, rozmyje się kontakt z nią. A może po prostu, nie będzie chłodno i mroźnie? Chodzi oczywiście o klimat, energię, a nie o pogodę.

SPRAWIEDLIWOŚĆ wskazuje na uczciwość, która opanuje moje życie. Cokolwiek będzie się działo, będzie mi należne... nawet jak niekoniecznie będzie dla mnie pozytywne.

Kończący rozkład KSIĘŻYC nie jest pozytywny. Mam nadzieję, że aż tak źle nie będzie. Chociaż przyznaję, że wielkiej nadziei na to nie mam. Wszak karta ta nie bardzo dobrze wróży.

Dlatego też uważam, że czerwiec będzie trochę pokrętnym miesiącem, niekoniecznie tylko i wyłącznie pozytywnym.

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...