środa, 2 grudnia 2020

Jak długo będzie rządził ten rząd?

Decyzje rządu "polskiego" są co najmniej dziwne i jako takie, powinny budzić niepokój i wewnętrzny sprzeciw, choćby co do niespójności podejmowanych decyzji.
Osobiście, jestem oburzona faktem, iż tak zaprzedajne osoby rządzą naszym krajem.
I, żeby nie było - to mój osobisty pogląd i moje zdanie z którym nikt nie musi się zgadzać. 

I dla porządku dodam, że od jakiegoś czasu, moderuję lub całkowicie usuwam głupie komentarze. Mam takie prawo i z niego korzystam. Także, plujki, szczujki, pouczacze niech się nie wysilają, a jak chcą wyrażać swoje poglądy, to niech sobie założą swojego bloga i piszą co im się rzewnie podoba. Wolna wola.
Piszę to dla porządku jedynie, bo negatywnych komentarzy jest naprawdę mała garstka, ale to pewnie dlatego, że mój blog nie jest ani reklamowany, ani nie jest upstrzony żadnymi reklamami. I pewnie głęboko schowany w wyszukiwarkach.

Mnie osobiście nurtuje takie pytanie: jak długo obecni rządzący będą bawić się nami i w imię C-19 wprowadzać totalitaryzm, wykonując polecenia odgórne?

Życzyłabym sobie, aby sytuacja w końcu się ustabilizowała i żeby Polską rządzili Polacy. I, żeby rządzili mądrze.

Obecnego rządu za rząd polski, absolutnie nie uważam, w czym oni sami mnie upewniają. 
Smutne jest to, że wiele ludzi daje się zwieźć, ale to pewnie jedynie dlatego, że broń ogromnego zasięgu, jakim jest telewizor stoi w ich domach w miejscu głównym i chodzi na okrągło. To broń masowego rażenia!

 Jak długo utrzyma się obecny rząd u władzy?

1. walet denarów 2. WIEŻA 3. Król pałek LEW 4. VI pałek 5. CESARZ 6. AS denarów 7. walet pałek 8. VI kielichów 9. walet mieczy 10. UMIARKOWANIE 11. CESARZOWA 12. Król mieczy WODNIK 13. walet kielichów

Powiem tak: najdalej rok. Oczywiście, może to być kwestia miesiąca jedynie, albo w miesiąca stycznia.
Rząd zniknie tak zupełnie z nagła. Będzie to zaskoczeniem dla wszystkich. 
To będzie jakby spontaniczna decyzja. Przynajmniej tak będzie wyglądała. 
Nagła decyzja, nagłe odejście. Jakby pod wpływem chwili, pod wpływem emocji, albo jakiegoś jednego zadziałania wrogów, czy opozycji.

Właściwie to już rządzący  są pod wpływem energii WIEŻY w negatywie. Nie jest to dobra karta w ogóle, a w negatywie jej energia jest bardziej skondensowana i uderza ze zdwojoną siłą.
To pachnie tragedią, wręcz jakimś przewrotem! 
WIEŻA to jednak jakby nie było - czynniki zewnętrzne! Więc jakiś przewrót nasuwa się samo przez się.
Nie będę spekulowała co się może wydarzyć, ale usadowienie WIEŻY w negatywie pachnie na pewno  bardzo złym klimatem wokół rządu. 

Rozkład rozpoczyna walet denarów. Jest to karta kierowania się tylko i wyłącznie własnym interesem. Również materialnym. Może przede wszystkim materialnym.
Skoro zabezpiecza rząd swój własny interes, to trochę mi to wygląda na to, że odejście od władzy, czy rezygnacja może być kontrolowana. 
I jedynie na spontaniczną może wyglądać.

Zachowuje się rząd jak przywódca i czuje się jak władca! Pyszny władca! I działa jak władca. 
Idziemy jedyną słuszną drogą i robimy wszystkim dobrze! Buta i pycha!
Zresztą, o ile mnie pamięć nie myli, to każdy z rządów jaki był: dokładnie tak samo się zachowywał. 
Rząd na pewno uszczęśliwia wiele osób. Chociażby dając jakieś marne pieniądze na przysłowiowe waciki. 
Często mataczy na walecie mieczy, miesza i wprowadza zamęt. Śmiało mogę powiedzieć, że niejedna prowokacja jest uskuteczniana. Może nie notorycznie, ale od czasu do czasu jak najbardziej tak.
W swoich działaniach jest surowy, działa bez emocji, ukierunkowany jest na osiągnięcie konkretnego celu.
W ostateczności się... ukryje! Dodam, że nie widzę żadnych rozliczeń. Po prostu znikają, chowają się i ich nie widać.
Tak naprawdę, w mojej ocenie dni tego rządu są policzone. Pomimo, że działają z ogromną pewnością siebie, to jednak jakaś awaryjną drogę odwrotu już mają.

Słyszałam taki (pewnie) żart, że ewakuują przez Zaleszczyki. Cokolwiek to oznacza, może okazać się prawdą najprawdziwszą. Szkoda jedynie tylko tego, że zanim odejdą to się nachapią ile wlezie, a jeszcze przy tym nas doprowadzą do kompletnej ruiny. Nas personalnie i nasz kraj.


PODPIS

9 komentarzy:

  1. Kochana to na kogo głosować? Na PO, to ludzie tylko polskojęzyczni europosłowie zrobia wszystko by osłabić pozycje Polski, działaja jak V kolumna. Niemcy sa zachwyceni, że maja pozytecznych głupków w Polsce. PSL? teraz ponoć z Grodzkim szykuja wyjscie Polski z UE, zarzucali to PiSowi. Konfederacja proruska? nie wiem na kogo miałabym głosowac gdyby wkrótce były wybory. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem na kogo. Tu popieram Cejrowskiego: wszystkich WON! Wszyscy są tak zepsuci do szpiku i kości. Kradną, kłamią, oszukują. Obiecują gruszki na wierzbie i potem cieszą się immunitetem i kradną równo. Ja Alinko od lat nie głosuję! Nikt nie wzbudził mojego zaufania. Kochana polskojęzyczni są właściwie wszyscy w "naszym" rządzie. Co do zasady wszyscy mają słuszne i jedynie prawe korzenie. My to goje. Teraz słucham komentarza: Też nie wiem na kogo. Tu popieram Cejrowskiego: wszystkich WON! Wszyscy są tak zepsuci do szpiku i kości. Kradną, kłamią, oszukują. Obiecują gruszki na wierzbie i potem cieszą się immunitetem i kradną równo. Ja Alinko od lat nie głosuję! Nikt nie wzbudził mojego zaufania. Kochana polskojęzyczni są właściwie wszyscy w "naszym" rządzie. Co do zasady wszyscy mają słuszne i jedynie prawe korzenie. My to goje. Teraz słucham komentarza: KOMANTARZ i włos mi się jeży na głowie. Tak kłamią rządy, tak nas oszukują.I przeraża mnie, że za chwilę będziemy mieli masowe mordy dla naszego dobra, oczywiście. I nikt się za nami nie wstawi, bo akcja jest ogólno-światowa. Czytałam kiedyś jak będzie wyglądała III wojna światowa i chyba właśnie ją mamy. Każda wojna wszak oznacza, że umiera dużo ludzi, a ta III ma odbyć się bez żadnego wystrzału i przetrzebić ludzkość. I problem raczej nie w tym, że na kogo głosować, bo nie ma na kogo. Problem w tym, abyśmy jako ludzkość przetrwali niezmutowani i zaczęli tworzyć nasz świat - normalny świat. i włos mi się jeży na głowie. Tak kłamią rządy, tak nas oszukują.I przeraża mnie, że za chwilę będziemy mieli masowe mordy dla naszego dobra, oczywiście. I nikt się za nami nie wstawi, bo akcja jest ogólno-światowa. Czytałam kiedyś jak będzie wyglądała III wojna światowa i chyba właśnie ją mamy. Każda wojna wszak oznacza, że umiera dużo ludzi, a ta III ma odbyć się bez żadnego wystrzału i przetrzebić ludzkość. I problem raczej nie w tym, że na kogo głosować, bo nie ma na kogo. Problem w tym, abyśmy jako ludzkość przetrwali niezmutowani i zaczęli tworzyć nasz świat - normalny świat.

      Usuń
  2. Kochana ELLU jak bedziesz mieć czas i ochotę zobacz jak dalej bedzie wygladac moje zycie, bo to co dzieje się u mnie to mnie wykańcza fizycznie i psychicznie. Całuski ELLU. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, sprawdzę, tak szybko jak się da. Dzisiaj mam trochę wróżb telefonicznych, ale mam nadzieję, że się wyrobię.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Moja Kochana Przyjaciółeczka chyba zapomniała o mnie? a może ma za dużo na głowie. Poczekam Ellu. Całuski Alina

      Usuń
    3. Nie zapomniałam Alinko,
      Jednakże w czwartek wyjeżdżam na opiekę. Staram się wszystko poukładać sobie przed wyjazdem. Działam na cito.
      Obiecałam, wywiążę się z obietnicy na pewno.

      Usuń
    4. Ellu no widzisz jaka Ty jesteś dla mnie potrzebna i ważna, jak Ci ufam, bo jesteś bardzo mądrą Kobietą. Alina

      Usuń
  3. Wreszcie jakieś dobre wiadomości dotyczące przyszłości! Oby to się wydarzyło, najlepiej im szybciej, tym lepiej.
    Choć ten brak rozliczeń mnie martwi. O tym, ile oni napsuli w tym kraju, nie można ot tak zapomnieć. To trzeba rozliczyć przecież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sięgam pamięcią to w tym kraju jeszcze nikt nikogo nie rozliczył. A należałoby w końcu odebrać to, co nakradli. I to wszystkim! Od czasu oszukańczego okrągłego stołu.
      Ostatnio zgłębiam temat i włos mi się jeży na głowie: jak ten świat się kręci, jak nas oszukują i rozgrywają.
      Tak dla pewności postawię jeszcze więcej rozkładów, bo i mnie to wszystko bardzo nurtuje.
      Pozdrawiam cieplutko/

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...