czwartek, 3 grudnia 2020

GRUDZIEŃ 2020

1. IX pałek 2. AS denarów 3. KOCHANKOWIE 4. CESARZ 5. IX mieczy 6. AS kielichów 7. ŚMIERĆ 8. Król mieczy WODNIK 9. VIII pałek 10. IV denarów 11. X mieczy 12. WISIELEC 13. Król pałek  LEW

Zupełnie zapomniałam o kartach na miesiąc grudzień
A przypomniałam sobie jedynie dlatego, iż otrzymałam ofertę wyjazdu  na opiekę. Z mojej agencji oczywiście. Również w grę wchodziła... pani PASKUDNA.
Z racji, że trochę perturbacji z wyjazdem jest, postanowiłam sprawdzić czy w grudniu "pisany" mi jest jakiś wyjazd.
Napisałam, że trochę perturbacji, ale tak naprawdę to chyba jest... grubo.
Równolegle z ofertą z mojej agencji, otrzymałam sporo ofert z innych agencji, a to za sprawą F. Wpisałam się do najprzeróżniejszych związanych z opieką grup. I właściwie rozpoczęła się agitacja i namawianie na wyjazd.
To nie jest takie proste,bo jestem związana umową z moją agencją i tę musiałabym wypowiedzieć.
Z jednym z proponowanych przez moją agencję wyjazdem, wiązało się wykonanie testu. Rodzina była mną zainteresowana, ale TEST - koniecznie!
Testu odmówiłam. Uzasadniłam nieskutecznością testu i też - moimi poglądami na temat obecnej pandemii.
Pani próbowała mnie przekonać, że przecież chodzi o bezpieczeństwo podopiecznej, ale na te argumenty pozostałam głucha.
Skonstatowałam ze smutkiem: a więc, tak to działa? Dzisiaj test... jutro szczepionka. 
Nie masz pracy jak się nie zaszczepisz, czy nie wytestujesz. Nigdzie nie wyjedziesz, może nie zrobisz zakupów, może nawet nie wyjdziesz z domu. 

Mógłby ktoś powiedzieć: w czym problem? Zrób test i jedź w drogę!
Ano, w tym, że gdybym dobrowolnie poddała się testom, weszłabym w tą paskudną grę. 
Oczywiście, znam osobę, która w pandemię nie wierzy, ale mimo wszystko test zrobiła. Zastanawiam się: czy aby ta osoba nie robi, czy też nie mówi czegoś pod publiczkę? Dla nabicia lajków na Y, bo działa w mediach alternatywnych ostro krytykujących rządzących i ich działania. Z grzeczności nie wspomnę któż to taki.
Zresztą - jej problem, jej wybór - jak najbardziej. 
Ja jednak jestem chyba zbyt świadoma tego, co się dzieje i póki co, nie mam zamiaru ulec dobrowolnemu przymusowi.
Nie wiem, czy kiedyś się nie ugnę, bo jak kiedyś przyjdą pod mój dom...

W każdym razie, chciałam sprawdzić co też karty mówią o miesiącu grudniu. Czy aby jakiś wątek wyjazdu się nie pojawia?

Cóż, niekoniecznie!
W kartach aż bije po oczach: początek, który mogę... zmarnować. I chyba właśnie go zmarnowałam.

IX pałek nakazuje mi być pewną siebie i swoich racji. Mam być nieugięta i iść wytyczoną przez siebie ścieżką.  Idę tak, jak najbardziej! Jak widać!
I pewnie jak ten samotny biały żagiel zostanę... ale pewna swoich racji!

Cóż, nie wykluczam, że nie koniecznie się dogadam z partnerami. Oni mają swoją wizję, ja swoją i każdy pójdzie w swoją stronę.
Oczywiście, wcale nie musi tu chodzić o moją agencję. Tu może chodzić ogólnie o osoby z którymi będę miała do czynienia.

AS kielichów wskazuje na to, że skupię się na emocjonalnej stronie życia. 
Pewne rzeczy czy sprawy nagle się zakończą, a to za sprawą karty ŚMIERĆ.
ŚMIERĆ nie jest pozytywną kartą, ale odczuwam, że ta karta nie będzie dotyczyła mnie bezpośrednio, czy mnie jako jednostki. Ciekawe i intrygujące.
Dlaczego nie będzie dotyczyła mnie bezpośrednio? Ano, dlatego, że nie mam żadnych kart emocjonalnych, żadnych kart osobistego cierpienia z tego powodu. Hmmm.

Stale obecna będzie w moim życiu osoba ze znaku WODNIKA. Na dzień dzisiejszy w grę wchodzą moje koleżanki, które obie są WODNICZKAMI. I pewnie o nie właśnie chodzi.

VIII pałek mówi, że przetrę jakiś nowy szlak. Będę również dla innych wzorem?

Trochę będę w stanie zawieszenia, taka cała na WISIELCU. Bardziej przyglądająca się, niż działająca.

A z końcem miesiąca pojawi się w moim życiu osoba ze znaku LWA.

No cóż, czasy mamy takie jakie mamy. I summa summarum - strach gdzieś wyruszać!

Ogłupianie ludzi i totalitaryzm - przeogromne! 

Galopująca dystopia. Jakie to smutne!

A przecież... idą ŚWIĘTA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...