wtorek, 24 marca 2020

O którą pracę chodzi? - dla MARIOLI

Pani Elu wiem, że jest Pani zapracowana i prawie wiosna za oknem ogród kusi 🙂Nurtuje mnie praca a dokładanie 2 które mam. Jedna mam na etat, druga na zlecenie i tu jeśli mogę mam, pytanie, prośba.. O którą pracę chodzi? Byłabym wdzięczna gdyby zetknęła pani w karty. Jeszcze raz bardzo dziękuję

Jak zwykły tchórz 

Kochana MARIOLU

Wiesz, kiedy swego czasu pytałam o stację benzynową w której pracuję: jak im się powiedzie ich biznes, na wyniku pojawiła mi się WIEŻA. Późniejsze karty były już całkiem fajne, ale mnie zaintrygowała owa WIEŻA
Jak to możliwe, że cieniutko im będzie? Tłumaczyłam sobie, że najpewniej punkt jest trefny, bo obok jest przecież już kilka stacji benzynowych. Najpewniej, owa konkurencja nie pozwoli im się za bardzo rozwinąć.
Nic bardziej mylnego! Plany pokrzyżował koronawirus i zamknięte granice. 

Moja stacja ma, dzisiaj możemy śmiało powiedzieć miała plan, aby się na dobre w owym miejscu zagnieździć, ba nawet rozwinąć i nie pozwolić się zdominować konkurencji. I kiedy tylko sytuacja się wyklaruje, do tych planów - powróci.

Na dzień dzisiejszy my pracownicy, jedynie dyżurujemy. Praktycznie nie dzieje się zbyt wiele, ruch mały, właściwie żaden. 
Taka sytuacja na pewno nie będzie trwała wiecznie. Prędzej czy później, wirus odpuści i wszystko wróci na właściwe tory.
Kto wie, czy Twoje karty nie pokazywały właśnie wpływu koronawirusa na Twoją pracę. Być może któraś z nich bardziej z tego powodu właśnie ucierpi.
Nie wykluczam, że o to właśnie kartom chodziło.
Tym nie mniej spojrzę na obie prace.

Praca na etacie.

1. V kielichów 2. VIII denarów 3. Król denarów BYK 4. IX denarów 5. AS kielichów 6. WIEŻA 7. WISIELEC 8. ŚMIERĆ 9. Król mieczy WODNIK 10. V mieczy 11. III denarów 12. IV mieczy 13. Królowa denarów KOZIOROŻEC

Na pracę na etacie, karty pozytywne nie są. 
Już V kielichów informuje o stracie. 
VIII denarów mówi o... sprzątaniu, o porządkach co możemy nazwać reorganizacją po prostu.
Będą liczyły się tylko i wyłącznie czynniki ekonomiczne i NIC więcej. 
WIEŻA to jak najbardziej czynniki zewnętrzne, to COŚ co będzie decydowało o owej reorganizacji. Kto wie, może długofalowe działanie wirusa takowe decyzje na Twojej firmie wymusi? 
ŚMIERĆ jako stały element, informuje, że owa czystki, działania reorganizacyjne są już po prawdzie w toku, w trakcie. 
Ja widzę, że dostaniesz jakieś informacje, które Ciebie zaskoczą. Nie widzę co prawda końca umowy, ale mimo wszystko niepokojąco to wygląda w kartach.
W każdym razie, cokolwiek bym nie mówiła, jakkolwiek bym nie malowała pozytywnie owego rozkładu, to dawka negatywnych kart jest duża i wiele w Twojej pracy wydarzyć się może i to niestety, mało pozytywnego.

Praca na zlecenie.

1. V mieczy 2. III denarów 3. IV mieczy 4. UMIARKOWANIE 5. V denarów 6. III kielichów 7. RYDWAN 8. VIII mieczy 9. SŁOŃCE 10. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 11. walet kielichów 12. KAPŁAN 13. IV kielichów

I w tej pracy widzę trudności, ale chwilowe jedynie. To tak wygląda jakby Twój zleceniodawca miał trudności, jakiś brak pieniędzy mi się pokazał. Tyle, że to jest jedynie chwilowa trudność. Na pewno, po małej chwili pojawia się skok w górę, sukces. Jak najbardziej widzę zmiany, ale summa summarum pozytywne.
O pracę na etacie według mnie nie powinnaś się martwić.
Pracodawca pokazuje mi się uczciwie i trochę jakby ukrywał swoje trudności.

Gorzej jest z pracą na etacie. 

Także, kochana moja starannie przyglądaj się sytuacji i prawidłowo ja oceniaj.
Być może problem w pracy na etacie jest powodowany aktualną sytuacją i minie  w miarę szybko.

I moje pytanie do Ciebie: co robisz na zlecenie? Mi się pokazuje komunikacja i ruch. Nie wykluczam, że jakaś praca zdalna to jest, jakieś tłumaczenia?
Ciekawa jestem czy dobrze to odczytałam.


2 komentarze:

  1. Pani Elu.
    W dzisiejszej sytuacji nie pracuje..na etacie jestem na przymusowym wolnym. Czy po wszystkim etet jeszcze będzie,nie wiem,nikt nie wie..czy będę chciała tam wrocic i zostać na dłużej- nie wiem..umowę mam do końca roku..

    Na zlecenie..z przyjemnością odpowiem.. popołudniami pracuje z dzieci..,takżej ruch,tłumaczenie,komunikacja,a nawet jak trzeba to transport...wrócą dzieci do szkoły to i ja wrócę do pracy...na jak długo nie wiem mam bo mam ochotę rzucić obie...
    Teraz odpoczywam,odsypiam,leniuchuje ile mogę ,potrzebowałam tego ...ale już czas wziąć łopatę i skopać ogrod...i nie tylko...może to mi pomóże..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zerknelam jeszcze raz na datę postu i muszę przyznać ,że to był dzień kiedy dowiedziałam się,że nie przychodzić do pracy,mam wolne,być "w gotowości do podjęcia pracy"- tak to pięknie się nazywa..byłam zaskoczona, zdziwiona nawet przez chwilę rozbawiona..to wszystko było trochę na wyrost..cóż tak bywa...
    Pracują łatwiej mi było..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...