poniedziałek, 12 października 2020

Praca dla syna HALINKI: LISTOPAD, GRUDZIEŃ

Witam Pani Elu... jakiś czas temu wspominała Pani, że ma z grubsza przygotowane informacje na temat pracy syna na ostatnie dwa miesiące roku... Czy jest szansa, żebym mogła się z nimi zapoznać? 

Oczywiście HALINKO,

jasne, że tak. Obiecałam Ci, że opublikuję właściwie już gotowy post (wymagający jedynie wygładzenia), gdy tylko wyjadę na opiekę. Tak się zadziało, że trafiłam paskudnie, jak wiesz i trochę zabrakło mi głowy, aby spełnić złożoną Tobie obietnicę. A obiecane, to obiecane i dotrzymane musi być.😀

LISTOPAD

1. Walet mieczy 2. GŁUPIEC 3. Król mieczy WODNIK 4. VI kielichów 5. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 6. VI pałek 7. SĄD 8. Król kielichów SKORPION 9. VII denarów 10. X mieczy 11. VII pałek 12. V kielichów 13. KAPŁAN

 Walet mieczy nie jest pozytywną kartą. To często karta mataczy, intrygantów, kombinatorów, oszukańców, szalbierzy.

Wraz z GŁUPCEM w negatywie nie maluje się różowy scenariusz. To tak wygląda jakby Twój syn otarł się o kontakty z nieciekawymi osobnikami i nie bardzo wiedział co zrobić i jak postąpić. Walet mieczy może również wskazywać na opcję wyborów, trudnych, niestety.

Niech działa na chłodno, niech kieruje się logiką i też niech nie czuje się kimś mniejszym czy słabszym w ewentualnym konflikcie, czy dziwnych wydarzeniach ocierających się o oszustwo. 

Naprawdę trudno mi wskazać, co to mogą być za wydarzenia, ale jedno mogę stwierdzić, że trochę z lekka śmierdzące. Niemniej jednak niech nie traci zimnej krwi i tak naprawdę niech się w nie w ogóle za bardzo nie wkręca.

Ja nie wykluczam, że będzie miał poczucie straty, czy też obudzi się w nim tęsknota za czymś sensowniejszym i lepszym. Z racji, że rozkład dotyczy spraw zawodowych, to na pewno chodzi o np. nową pracę.

I tak, jeśli będzie miał jakieś kłopoty, to szybko z nich wybrnie. VI pałek potwierdza radość i zadowolenie. To naprawdę fajna karta, wieszczy spokój, zabawę i na pewno radość.

Karta SAD natomiast często wskazuje na to, że coś z przeszłości może wrócić do życia. Praca w której już kiedyś pracował? Albo obejmie stanowisko, które już kiedyś piastował.

W każdym razie w pracy pomoże mu osoba za znaku BLIŹNIĄT lub jakiś SKORPION

BLIŹNIAK może być osobą, którą dopiero pozna, a SKORPIONA raczej już zna, albo pozna w listopadzie.

Dodam, że jego szef może okazać się przesympatyczną osobą, bardziej jak ojciec lub matka niż surowy i bezwzględny pracodawca.

A gdyby  pojawiła się z nagła sensowna oferta pracy, to niech ją przyjmie. Niech nie zastanawia się zbyt długo, bo będzie to całkiem fajna oferta.

I powiem na koniec, że paskudny walet mieczy może wskazywać na jego ogromne wahanie i watpliwości, czy ofertę przyjąć, czy zaryzykować i pracę zmienić, czy zostać w miejscu, gdzie jest.

GRUDZIEŃ

1. KAPŁAN 2.UMIARKOWANIE 3. X denarów 4. Rycerz kielichów RYBA 5.Król pałek LEW 6. IV denarów 7. GWIAZDA 8. VII mieczy 9. AS pałek 10. RYDWAN 11. IX mieczy 12. IX pałek 13. III kielichów

Grudzień wygląda na spokojny miesiąc. 
Może nie wszystko będzie oplecione wspólnymi działaniami, w grupie, ale nie będzie to trudny miesiąc. Poza tym... okraszony uczciwością i solidnością i pewnością.

Widzę pracę, pieniądze. Posiadanie wszystkiego czego pragnął. 

Twój syna HALINKO mimo wszystko, będzie wiele spraw analizował. Będzie rozmyślał i snuł nowe plany na przyszłość. Jednakże nie będą to plany nasycone lękiem, obawą i troską. Raczej spokojne przyszłościowe planowanie.

Miesiąc na pewno zakończy radośnie. Nie wykluczam, że wpadnie ponownie jakaś nowa opcja, jakaś nowa oferta pracy. Nowa i przyszłościowa.

Nie widzę konieczności wprowadzania jakichkolwiek zmian, ale jeśli się uprze i będzie chciał, to nic nie straci. Wręcz pójdzie do przodu i to z radością.

Ominą go smutki, ominą go wszelkie depresje i przygnębienia. Po prostu, rozmywają się.

Także, grudzień wygląda całkiem przyjemnie i spokojnie pod znakiem pewnej i stałej pracy. 

Jeśli wpadnie COŚ nowego, może to przyjąć, ale na spokojnie, na luzie, bez obaw, że popełni błąd. 

Cieplutko pozdrawiam i życzę, aby Twój syn miał stałą, pewną i dobrze płatną pracę.


5 komentarzy:

  1. Kochana Ellu mój stary wczoraj dostał udar. Najpierw chodził i coś gadał od rzeczy, stale bełbotał. Pózniej chciałam wejśc do jego pokoju, a on leżał na ziemi i nie dał rady sie podnieść, wezwałam szybko pogotowie, owszem najpierw nie chcieli jechac , ale przyjechali i potraktowali go jak zarazonego korona wirusem. Nie dali mi go nawet ubrać, pojechał bez skarpet i butów, nie dał rady ich trzymac nawet w ręku, co dla mnie było sygnałem, że to nie wirus ale udar. I znów mam na sumieniu coś czemu nie jestem winna, jakis taki żal mnie ogarnał. Nie wiem czy wpuszczą do szpitala,żeby mu cos zawieżć. Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ellu Ty coś na ten temat pisałaś....czyli zgodziło się Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś kojarzę, że pytałaś o "swojego starego". Nie pamiętam niestety, co dokładnie. Musiałabym przetrzepać wszystkie komentarze, ale po powrocie od pani PASKUDNEJ wpadłam w niedoczas.
      Jak zwykle działam: nastawiam wino, kiszę kapustę, uprzątam ogród, wkopuję cebulki, przesadzam itp. itd.
      Ale tak mimo wszystko coś mi się kołacze, że jakaś choroba się przy nim pałętała i Twoja opieka nad nim. Tak mgliście.
      Buziaczki ALINKO, trzymaj się mocno w tych trudnych czasach i dzięki za za sms-owe info. Zasmuciło mnie bardzo.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. ale nie dam się, jak dostane uzasadnienie to zadam pytanie pani sedzinie, dlaczego przemilczała rakotworcze leki na nadcisnienie z chwila gdy mecenas GIFa z wrzaskiem zażądał od sadu ''nie pozwalam'', bo mu to zlecił szef. To kto prowadził sprawę GiF czy pani sędzina? to jest ukartowane na mój rozum. GIF był kiedyś dyrektorem stowarzyszenia farmaceutów i broni ich zaciekle, poprzednik obecnego GIFa który tez mnie atakował,że chce wyłudzic pieniadze został aresztowany za oszustwa, złodziejstwa i pedofilskie skłonności, ale dla mnie zarzucono
    że naruszyłam prestiż GIFA , dobre sobie, zboczeniec pedofilski nie naruszył, tylko to ja zrobiłam. Ja jestem upierdliwa jak sie czepnę to sprawy doprowadzam do końca. A tego starego tez nie oddam ani do hospicjum, bo nie potrafię tak odrzucac, chcialam zeby sobie poszedł itd. całośc Ci opisywałam. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, trzymam kciuki i oby wszystko się ułożyło po Twojej myśli. Oby!
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...